4/1/21

Amarant-te d’amor, tot se’t fa accessible, entenedor, equilibrat i joiós.

© REFLEXIÓ PERSONAL DE VIDA 

Si només pogués triar una cosa per anar per la vida –i a risc de semblar innocent- em decantaria per ESTIMAR, per omplir-me d’amor, per a escampar-lo tant com pugui i deixar que vagi fent el seu efecte en mi i en tots aquells que en siguin receptius.

No em cal res més per al viatge de la vida. L’amor és l’eina més complerta i potent, alhora que efectiva i productiva.

Tot li està sotmès. Obre totes les portes. Endreça tots els cors. Calma totes les ments. Curulla totes les ànimes.

Arreu desplega harmonia i promou confiança i alegria.

Allà on hi ha amor ja no hi cal res més. Amb amor, vas plenament equipat.

L’amor t’ensenya el camí, t’omple de pau, et fa creatiu, comprensiu, clarivident.

Amarant-te d’amor, tot se’t fa accessible, entenedor, equilibrat i joiós.

Sempre des del respecte d’un mateix, l’actitud amorosa és el millor salconduit per anar per la vida: Allò que dónes és el què et retorna.

Fluint amb la vida, vas on has d’anar, fas el què has de fer, gaudeixes del què has de gaudir i saps tot el què et cal saber.

Sempre estàs protegit i guiat, amb el cor ben engreixat per a sentir-hi en tot moment, per a captar tots els detalls significatius del què t’envolta.

Confiança i alegria, els millors fruits de l’amor que et porten a un viure agraït, tranquil i obert a tot allò que la vida et va oferint.

Només em cal amor. No em cal conèixer res més. Tot el què em cal saber se’m revela i tot el què necessito m’arriba, en el moment oportú i de la forma més adient.

Confio en la vida que m’omple d’amor i així tot en mi s’endreça i encarrila per a compartir-ho tot amb els qui m’envolten fent el camí plegats.



JUGAREM A ESTIMARNOS

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com

4 gener 2021 

No hay comentarios: