13/1/23

Fem-los arribar bones vibracions per sacsejar-los i que s’adonin de la barrabassada

© LA GRAN CELEBRACIÓ DE L’ELIT

Ja ha sortit la llista de convidats a Davos (*) -almenys dels que se’n ha fet publicitat- perquè els veritables capitostos sempre són a l’ombra...

Quin gran disgust per mi en veure que no m’han invitat: No sé si entristir-me o alegrar-me de que no m’hagin tingut en compte.

D’una banda, allà s’hi cou tot el que després ens haurem de “menjar” tota la “tropa”, per això ser-hi -si més no- serviria per a poder triar algun dels plats del meu gust.

Per un altre costat és molta responsabilitat assumir el destí de tot el món. Que un grupet de gent decideixi sobre la vida de vuit mil milions d’éssers humans no deixa de ser bastant greu i pretensiós per no dir arrogant.

Bé, com que no hi seré, no em caldrà patir pel pastís que s’hi munti. Ara del que no m’escaparé és de patir-ne les conseqüències o sigui que tan si hi estic convidat com si no, m’hauré  d’empassar -com tothom- el pastís que s’hi cogui (espero que no sigui d’insectes... ecs!)

Fins aquí la broma.

El què toca realment és enviar-los totes les males vibracions possibles... o potser encara millor, fer-los arribar tantes bones vibracions com puguem per tal de sacsejar a la major part d’assistents i que s’adonin de la barrabassada en la que estan ficats i ho deixin córrer.

Que no pateixin pels seus llocs de “treball” -amb els seus corresponents sous- que nosaltres entre tots (que som molts) ja obrirem una “caixa de resistència” per ajudar-los econòmicament.

Pel què fa al “prestigi” dels seus càrrecs, ja els nomenarem “ciutadans d’honor” de la nova època que comença i els farem els homenatges que calgui.

No ens cansarem de ressaltar la seva renúncia a seguir en el bàndol dels “sense ànima” i valorarem efusivament que s’hagin posat al costat de la gent comú.

Així tots plegats podrem viure en pau -que és del què es tracta- i ens podrem dedicar amb tranquil·litat a gaudir de les meravelles d’aquest món i amarar-nos d’amor i Vida !!

Que així sia!

(*) Llista DAVOS 2023

file:///C:/Users/Usuari/Downloads/Telegram%20Desktop/DOC-20230111-WA0001..pdf

 _______________________________________________________

Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com

13 gener 2023

 

 

No hay comentarios: