25/8/22

Ens impedeixen dir-ho però no que ho pensem i actuem com ens dicti el cor

La Inquisició

 © AMB “L'ESGLÉSIA” HEM TOPAT       

Gestiono tres blocs a internet des de fa més de 10 anys. Amb sorpresa m'he trobat que, per primera vegada, Google blogger m'ha censurat un escrit en un dels meus blocs: MASA CRITICA CONSCIENTE bloquejant-lo automàticament en publicar-lo.

Era la reproducció d'un artícle aparegut en un bloc francès, que habitualment segueixo, i la reprimenda dels “controladors de la veritat oficial” que em van enviar és la següent:

“Per què s'ha anul·lat la publicació de la teva entrada de bloc? El teu contingut vulnera la nostra política de programari maliciós i virus. Si voleu que es torni a publicar l'entrada, canvieu el contingut perquè compleixi les normes de la comunitat de Blogger. Després de modificar el contingut, podeu tornar a publicar-lo. Si ho feu, s'activarà una revisió de l'entrada”.

D'una banda, és un “honor” ingressar al club dels censurats; d'altra banda és una pena constatar el que ja és de domini públic:

Vivim en un món estrictament vigilat i la llibertat d'expressió i tots els en altre temps esbombats “drets humans” han passat a la història (si és que alguna vegada van estar en vigor) .

Doncs ja s’ho faran, que s’ho prenguin com els vingui de gust: Ens impedeixen dir-ho però mai no podran impedir que ho pensem i ens comportem en funció del que ens dicti el nostre cor i la nostra consciència.

Visc en un entorn que actualment vessa de festes i sent el meu tarannà molt festiu aprofito totes les propostes per gaudir de la vida i ser feliç: Des d'una tarda a la platja fins a un animat ball passant per concerts i espectacles diversos.

Tot allò que m'eixampla l'ànima és ben rebut i, el més important i nutritiu, compartir alegries amb els meus amics per rebutjar tanta banalitat, mal averany i amenaces de tota mena.

L'elit malda per atemorir-nos, sotmetre'ns i, el que és pitjor, desencantar-nos. Si és per mi ho tenen cru doncs la meva disposició habitual al CARPE DIEM m'impulsa en la direcció de viure i gaudir de tot el que m'envolta, compartint energies amb tantes ànimes belles que omplen aquest món magnífic.


LA GRAN FESTA

_______________________________________________

Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com

25 d’agost del 2022

No hay comentarios: