17/5/20

Resulta molt saludable deixar anar la por i obrir el cor per a omplir-lo d’il·lusió


© LA GRAN COMUNIÓ HUMANA

En els darrers escrits he desplegat molta rauxa i ara toca posar-hi seny. Més que res per a retrobar-me amb tots vosaltres, els meus iguals, membres tots de la comunitat humana.
He exposat amb tota la meva convicció el què sento i el què crec que ens cal. Però m’he oblidat de que jo soc un més, atrapat en aquesta xarxa infernal, tot i ser-ne conscient, per això em toca recuperar la calma per estar equilibrat i en pau.
Tal com està el panorama, penso que és prioritari la serenor mental per anar encaixant el què vagi venint.
Avui em vull posar al costat de tothom qui m’envolta, sigui quina sigui la seva creença, el seu temor o la seva esperança. Vull afegir-me al sentiment general.
Tots estem cansats, espantats, desanimats, enrabiats i baixos d’energia.
Les perspectives, tot i l’alleujament de la quarantena, són poc afalagadores.
Molts interrogants tenim al davant, quan no, situacions compromeses.

Retornant al meu esquema vital del trio Salut-Diner-Amor, cadascú hi deu tenir alguna cosa a dir, algun tema pendent.
Potser hi ha qui no es troba bé, o qui ha perdut la feina i no sap d’on haurà de treure els diners i encara hi ha qui degut a l’allunyament li ha minvat la passió...
A la salut li cal de manera indispensable: aire lliure, sol, exercici, esbarjo... per tant és necessari sortir, passejar, ballar... quan més aviat millor
Pel què fa al diner, d’entrada dues opcions: Reprendre la feina habitual –si se’n tenia- o exigir una assignació fixa tipus Renda Bàsica per a poder subsistir.
I en quan a l’amor el què demana amb urgència és: Tornar-nos a abraçar i acaronar sense patir, ans al contrari, com una actitud terapèutica, guaridora i energitzadora per a remuntar la desfeta emocional provocada per un pànic excessiu que ja no té raó de ser.
Fem l’esforç de raonar, enlloc d’obeir cegament, i així podrem desfer entre tots l’encanteri amb què ens han inoculat.
Decidim-nos a comprovar que ens resulta molt saludable deixar anar la por i obrir els nostres cors per a omplir-los d’il·lusió, confiança i l’alegria.


CANÇÓ PER A LA HUMANITAT:
Nosaltres Som El Món (We Are The World)
_______________________________________________________________________
Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com
17 maig 2020


Enllaç del darrer artícle publicat: Transgressor per vocació

No hay comentarios: