19/7/20

En mi només mano jo, el que jo decideixi per a mi és el millor i ningú ho impedeixi

© EN MI NOMÉS MANO JO
La gran farsa que han ordit
per a exprimir al ramat
a tots ens ha ben enganyat
doncs l’epidèmia es un ardit

Ni temor ni encongiment
tinc en el meu sentiment
Només llum i confiança
per fer camí sense recança

Passem de tot el què ens diguin
de tants esgarips inútils
no són més que coses fútils
per a fer que ens entretinguin

La vida és una aventura
per a qui vulgui existir
Es un joc amb un alt risc
en el que cal decidir

Escull sempre l’alegria
que és una cosa sagrada
i amb molta sornegueria
segueix la senda triada

La vida és per a gaudir
molt fàcil és de comprendre
Si no es pot anar a ballar
sempre hi haurà un altre plaure

En mi només mano jo
tot el que jo decideixi
per a mi és el millor
i ningú que ho impedeixi

_________________________________________________ 

_________________________________________________

Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com
19 juliol 2020

No hay comentarios: